Monday, July 5, 2010

Rumah Strawberry

Ni lebih kurang rumusan kepada 2 hari bercuti (ceh ceh padahal cuti hujung minggu je). Sabtu pagi tu, nasib baik lah aku tak sedar orang call call aku. Haha. Kalau tak, buat aniaya je, kena bangun awal teman echah pergi renew passport norman.

Sampai je makbul, aku terus melantak 2 keping roti telur konon sebab saki baki marah malam semalam belum setel lagi, tambah pulak dengan mood masih nak tidur aku. Lepas pergi setel hal felait kat klsentral, gatal pulak nak pergi midval. Memang gatal habis, sebab aku pakai tshirt lopek. Ni semua persediaan nak pergi jauh (jauh sangat). Siap gaduh gaduh pakwe makwe depan aku ni kira duit rupiah. Haha. Sebut juta juta padahal berapa je ada. Duit orang pulak tu.
Balik tu, siap siap terus balik pasir gudang. Wowwy memang best gila sebab tiba tiba je boleh sampai rumah dan jumpa mama dan ayah dan adik dan ciko dan nenek dan semua sedara mara aku. Malam tu sokong German ramai ramai wahh.

macam biasa lah, gambar beramai ramai mesti ada

fika, aku dan mama

Aku sebenarnya ada belikan sesuatu untuk ciko. Sebab nampaknya dia macam sangat behave sepanjang aku di kl. Haha. Tak merengek. Makan tak tumpah tumpah. Beristinjak kat tempat yang betul. Lagipun, kasihan. Garfield dah tak ada (aku sangat rindu garfield).

betul kan aku cakap, dia buang kat tempat yang betul


ni lah hadiah untuk ciko. muah muah.


haha. ciko dapat rumah baru, aku pun tak faham kenapa aku belikan strawberry, padahal ada je design kereta. Strawberry buat ciko nampak macam kucing pondan.



p.s: ah, esok isnin lah pulak.

No comments: