Saturday, July 10, 2010

resipi telur hancur

Penatnya kaki aku hari ni. Jelajah satu midvali pakai kasut tinggi. Cis, benci kau kasut tinggi. Lain kali aku nak kaki ayam. Hari ni bangun lambat gila. Haha. Tak sengaja. Sedar sedar eh dah pukul 10. Tak apa kot. Hari terakhir bekerja.

Lepas balik kerja, kutip norman dan ecah, pergi wedding arifah. Tak boleh jadi ni, aku dah berapa kali tah miss wedding budak sekolah aku. Marabahaya nanti. Jadi, perkahwinan kali ni kena pergi. Lagipun, kena jumpa kawan kawan. Rindu lama tak gurau gurau.

raja dan permaisuri sehari. arifah, kau cool habis pakai kasut prep =)



Sebenarnya aku nak cerita hasil masakan aku hari ni. Balik tadi, lapar lah pulak. Aku pun panaskan kuali, letak butter sikit, pecahkan telur, letak lada sulah dan garam. Nanti nak makan dengan roti. Aku ingat, ah hari ni aku nak letak kat blog lah resipi ciptaan aku (padahal ni adalah breakfast yang normal). Aku makan lahap gila. Tak kisahlah masih panas. Yang penting aku lapar dan tak sabar nak rasa masakan aku sendiri.

Sumpah aku kecewa. Aku masak masin gila. Nak tersembul sembul mata aku bila rasa garam tu macam aku tertelan air laut berbotol botol. Oklah, malam ni terpaksa berlapar. Terkial kial aku sekarang ni nak hilang kan rasa garam pekat kat lidah.


p.s: tak jumpa lama lepas ni. mesti terngiang ngiang gaya menguap awak

No comments: