Monday, July 12, 2010

Spain vs. Netherland

Nak tau tak. Aku sangat teruja kira waktu untuk bersama sama denagn kawan kawan kejap je lagi. Aku tengah cuba untuk kawal diri sendiri. Jangan over excited. Haha. Tapi, ter'excited' akhirnya. Haha (annoying siyal)

Agaknya tengah musim apa kat sana. Ahri tu aku hampir hampir je nak beli glove, snow cap semua. Mana tau tengah salji. Cis. cetek sungguh pengetahuan aku tentang cuaca dunia. Tak guna belajar kajian tempatan dan geografi dulu.

Dah buat cek list dah tadi. Apa yang patut dibawa. Ingat nak buat video tengah packing. Ah, malas lah. Nanti dah balik barulah tulis.

Harap harap semuanya ok ok saja. Tak sakit perut. Tak homesick. Tak ada apa apa bencana alam berlaku. Tak ada sabotaj letak d****h dalam bag. Tak kena rampok. Tak lupa daratan. Tak lupa bahasa melayu sebenar. Tak lupa udara malaysia. Tak lupa keluarga yang menunggu anaknya membawa pulang nama baik. Tak lupa kawan kawan yang tak dapat ikut. Tak lupa kekasih. Tak lupa diri. Tak lupa Tuhan.

Sebelum lupa perlawanan antara spain dan hol hol hol (susah nak sebut team yang naib juara ni) holland, aku nak kena bersiap siap. Nak tengok kat spicy. Spain menang. Vamos Espana! Lalang buat kali yang aku harap terakhir lah.


Jersi lopek aku


p.s: bai malaysia

No comments: