Friday, July 9, 2010

Resah menunggu

Lagi beberapa menit ok minit je lagi aku akan mula rasa bahang bahang kegembiraan memuncak. Tak sabar rasanya nak pergi bandung. Cis over, tapi bukan isu batak dapat pergi oversea yang aku nak riuh riuh ni, tapi sebab dapat pergi cuti ramai ramai dengan kawan kawan yang sangat jahat tapi tak tahu lah kenapa aku sangat sayang. Benci tau. Benci bilang cinta.

InsyaAllah, semua dah settle sebelum aku mula bercuti lama. Kerja tak ada pending kot -,- Report dah hantar siap dengan pertolongan aina 357 lagi. Meja pun dah kemas. Order yang bukan dengan air liur pun dah ambik. List apa yang perlu dibawa pun ada. Siap aku dah pack and unpack berkali kali lagi. Jakun. Hubungan yang tersadai pun dah diperbaiki. Tapi, hati aku yang terluka teruk angkara orang orang yang tak suka aku je aku belum clearkan lagi. Nantilah, kasi aku pergi cuti cuti dulu. Kang balik, gua setel.

Tiap malam selain stadi pasal pelaburan emas , aku sebenarnya sibuk cari apa yang menarik boleh dibeli dan buat kat sana nanti. Ya iya lah, uangnya nipis doang. Ga kepuk kepuk.



Ga sabar dong mas. Pasti gratis amat! Pasti ngetop! Nak nonton RCTI dan SCTV. Lepas ni, selesai lah episod pre-bandung aku selama ni. Eh eh, tiba tiba sedih pulak. Kita buat plan lain pulak ok kawan kawan ku yang cantik. Caucincau.

p.s: Bajet jauh dari malaysia, jauh dari masalah lah. Haha.

4 comments:

Unknown said...

sayda, aku tolong jage kete je kot...hehehe..next time nak g level 31, roger aku k......

Unknown said...

sayda, aku tolong jage kete je kot...hehehe..next time nak g level 31, roger aku k......

sayda dino said...

ok. cantik sgt lah tu. kang aku sampai annexe, aku telefon kau. aku bawak makanan lain pulak. lepas tu borak lama sikit dalam kereta, haha. miss u aina!

Unknown said...

boleh2....weh, ko bercuti...aku nak ole2...tak kire....