Friday, July 2, 2010

mesin tapi nampak macam beluncas

Lepas mandi, aku rasa lega gila. Lega ke. Seharian aku kena asak dengan tekanan tekanan tekanan yang sebenarnya aku boleh tahan lagi. Tiba tiba ada pulak satu cerita tak best tentang aku yang aku dengar yang buat aku betul betul hilang ingatan eh imbangan. U really fail me.

Dengan jumlah besar macam tu, dengan masa yang terkorban, dengan beban yang aku tahu bukan seorang mampu tanggung, tak faham kenapa aku dirasakan tak berbaloi. Bergelen dah toksik kat badan sebab sakit sakit. Frust jugak bila fikir fikir. Jadi, adakah tak payah fikir dan buat tak tahu. Ha, mungkin lagi bertenang kalau aku pentingkan diri sikit.

Agaknya lah, aku nak persekitaran baru ke aktiviti baru ke minat baru ke baju baru. Ok, aku decide, nak rehat lama sikit.




p.s: kawan-kawan, dapat stok baru, lawatlah dole-boutique

No comments: