Thursday, July 15, 2010

guwe ngerti dong mas

Baru je menjejakkan kaki ke tanah air tercinta dah mula gian nak pergi sana lagi. Sumpah best gila. Seronok yang tak boleh disampaikan dengan perkataan. Haha.

Kemas kemas barang, teringat pulak kat kawan kawan aku yang mengamuk ngamuk sebab susah nak kemas kan barang aku yang banyak nak mampus. Apa lagi barang wanita. Apa lagi barang shuze. Cis cis. Rindu nak pillow talk dengan diorang lagi walaupun memang aku yang kong dulu.

Malam ni aku sangat terkejut dengan satu perbualan yang durjana. Mesej yang ingin disampaikan sangat jelas. Perasaan dia macam, eh apa ni, main ludah ludah dengan orang yang tinggal di tingkat atas ke. Atau pun terkentut dalam tiub getah yang disorongkan ke hidung sendiri. Atau pun, korek korek sisa gigi dan lap atas tangan tiba tiba terlupa dan terbau sendiri.

Tapi, oklah, guwe ngerti amat signal tu dong. Guwe gak goblok terus. Gua kok sama kuliahnya dengan mereka doang. Makanya, guwe pasti cerdik amat. Sama dengan kalian doang. Yang pastinya pengalaman nya di bandoeng lumayan bangat! Gak sabar nak lihatin fotog fotog nya. Nanti guwe bilangin sama kamu gimana rasanya di sana. Ada cerita kucing nya emang jelas bangat berbangsa indonesia. Nanti guwe cerita in. Nantikan ya dong mas.

Lihatin dulu fotog nya sebelum berangkat.

p.s: adakah aku sangat hyperactive?

No comments: