Sunday, June 27, 2010

Gaya Sakan


Beberapa hari ni, aku sibuk sangat. Hampir hari hari aku nak main handphone canggih pun tak dapat. Walau bagaimanapun, aku tetap tak lupakan tanggungjawab aku. Haha. Lagipun, setelah diberi tawaran lepas tu diugut nak ditarik balik lepas tu diejek ejek lepas tu digelak gelak lepas tu dibagi cadangan pulak lepas tu kena gelak balik. Cis, sakit badan aku buat kerja kerja ni semalam. Siap dah nak post produk baru lagi.

Ok, dengan mengharapkan belas kasihan model cantik kami, dia ni pemenang America's Next Top Model, inilah contoh contoh barang yang nak dijual. (Tyra Bank marah aku cilok model dia).


Amacam, cantik tak. Ya, model memang cantik. Tapi, aku jual selendang tu. Nah, tengok lagi.


Nah, lagi.

Kalau nak tengok lebih lagi, kelik sini ok.


Lepas ni, tiba tiba je rasa bosan dengan tudung bawal yang sedia ada, rasa nak pakai selendang lah pulak, ke tiba tiba je kau nak pergi dating, eh tapi tak ada baju baru yang cantik, tak pun tiba tiba je kau keluar jalan jalan, dan kau nampak eh kenapa awek tu sangat fesyenable, atau pun dah nak raya tapi tak ada kain nak buat baju, nak kain yang liplap glamor pulak tu, malas nak pergi jalan jauh jauh sebab nanti berpeluh dan hitam, skrol skrol je 'dole boutique'. Mana tau kau berkenan. Maklumlah, almari dole sangat up-to-date. Haha. Thanx tau sebab singgah. Love u all. Auwww.


p.s: sampai bila bila boleh tak agaknya


No comments: