Wednesday, March 17, 2010

Astaghfirullahalazim..

Sekarang dah pukul 8.48 malam. Sepatutnya, aku dah sampai rumah dah mandi dan bersedia untuk membikin tahi mata dan me-naga tak pun aku mungkin tengah lepak dengan kawan kawan ofis aku, tak pun busuk busuk aku tengah siap siap nak balik rumah dah. Tapi, apa aku tengah buat sekarang weh. Masih kat ofis. Tunggu mat mat IT ni berkarya. Mata aku pulak dah barai gila.

Kalau nak ikut prinsip dan filosopi hidup aku, aku nak kena tidur sekurang kurangnya 12 jam. Ni, mana aku nak cari 10 jam lagi ni. Mati akal. Santau betul.

Nasib baik hebat, tenaga aku banyak walaupun mata aku tak beri kerjasama sangat. Yang gempak tetap gempak lah. Yang putih tetap putih. Yang bergulung tetap gulung gulung jangan gatal kata nak lurus. Yang besar pun mestilah tetap besar, takkan lah nak mengecil. Maka, aku dapat jugak tahan daripada amuk sebab tak cukup tidur aku ni. Haha. Tak baik betul aku cakap besar. Astaghfirullahalazim..



p.s: hari ni kawan kawan aku baik betul, teman hantar meter, layan cerita aku di telefon, belanja makan burger ayam.

No comments: