Saturday, March 13, 2010

superhero

Bosan betul hujung minggu yang macam ni. Nak keluar tak boleh, sebab terkunci. Tu lah, tadi siapa suruh bantai tidur gila gila. Nasib aku lah.

Apa lagi, aku layan lah 30 sec preview lagu lagu baru FT, wah, mana ni album faizal tahir bersama setem dan poster nya nih. Haha. Mana mana mana. Tak sabar nak rasa dalam genggaman sendiri. (aku dah ada berita baik - lusa aku update)

Aku keseorangan gila sekarang ni dan sejak beberapa hari yang lalu. Jadi, apa aku buat supaya aku tak gering kebosanan sementara tunggu sesiapa yang dapat menyelamatkan aku dan bawak aku kembali ke alam riang ria, aku biarkan je fanatik terhadap faizal tahir aku terus meluap luap.

Bosan bosan macam ni kalau aku pergi buat magic show kat jalan pudu tak pun kat jalan TAR tengah tengah orang ramai nak pilih tudung la kain lah pun ok gak.



p.s: Sebenarnya, aku ada banyak sangat rahsia dan cerita. Tapi, aku tak larat nak bercerita. Dada aku sakit kuat.

No comments: