Wednesday, March 24, 2010

with my head in my hands i sit and cry

Entah apasal, tadi dalam bilik air, aku tunduk tunduk dan nangis. Tak mampu nak tipu diri sendiri. I am hurt.

Memang betul, aku kuat sorok cerita diri sendiri. Malas nak dengar orang kompelin. Lagipun, tak akan ada jalan penyelesaian. Lagipun, ramai sangat tak nak bercakap dengan aku. Kalau ada pun, nasib nasib lah. Dah hampir sebulan aku terbangak bangak macam ni. Macam patung barbie hodoh bodoh piang mak datuk aii yang tak ada orang nak beli (cilaka affa) . Nasib baik aku pandai berlakon. Aku pun senang terhibur jugak. Baru ada beberapa orang buat lawak sikit, aku dah gegar gegar ketawa. Masa tu, masalah dah bukan lagi masalah.

Baiklah sekarang, jom layan emosi aku. Walaupun, kau selalu kata aku banyak terpengaruh dengan emosi, tapi aku tak peduli. Sekurang kurang nya aku bukan terpengaruh dengan najis dadah.




p.s: kadang kadang dapat dengar kau sayang aku pun dah cukup seronok. tak apa pun kalau tak sayang betul.

No comments: