Sunday, March 21, 2010

Cerita PSIKO yang buat aku jadi psiko

Semalam ecah bagitau hari ni kitorang akan tengok wayang psiko. Weh, aku kan memang suka cerita seram, mistik, misteri semua, jadi memang eksaited lah. Cerita The Lovely Bones. Hmm. Nasib baik mood aku hari ni memang baik punya. Cerita yang konon konon psiko dan mempunyai jalan cerita bunuh bunuh sebenarnya buat aku psiko dan rasa nak bunuh si pembeli tiket rm12.

Hari ni aku puas betul dapat teman nani kerinting besar bergumpal cari kasut kahwin. Memang cun kasut tu. Ah, celaka betul sebab sebenarnya aku berharap dapat tengok ketuat kat jari kaki dia masih ada, boleh lah aku buat bahan gelak. Tapi, tadi aku curi tengok, tak ada lah pulak. Takpe, nanti masa bersanding aku nak kantoikan dia. Tengok gaya nani cerita. Memang joyah sport habis. Tangan alam angker.



Ok, ni pulak masa tengok alice in wonderland. Si hitam ecah, belikan aku tiket bapaaaaaak jauh dari seat dia. Tanpa banyak bincang, aku pindah duduk sama sama dia dengan norman kat couple seat. 3 orang 2 seat. Memang bagai aur dengan tebing. (Kalau korang perasan, macam semua gambar aku buat pis. Haha, gila bosan gaya macam tu. Lepas ni nak gugel gaya terbaru yang lagi memberahikan)




Sebenarnya, aku nak cerita satu benda penting ni. Tapi, dah malas nak mampus. Tangan dah cramp. Mata pun macam biasa lah, dan ngantuk tahap sakai.

p.s: lepas ni aku berdegil nak bercerita jugak sejarah masa kecil. tak peduli. sebab aku dah teringat cerita aku jatuh cinta kat longkang depan rumah 'mak ngaji'.


No comments: