Friday, March 5, 2010

Ini namanya kecewa

Rasa rasanya, aku dah terlebih guna tenaga yang ada melebihi tenaga perempuan yang berumur 24 tahun baru habis belajar, baru rasa pekerjaan pertama, di samping masalah masalah aku yang aku rimas nak fikir dan masalah masalah orang lain yang aku sehabis daya cuba nak selesai. Fuh. Bunyi nak gempak tapi haprak.

Hari ni aku balik johor. Kejap je lagi. Eksaited weh. Semakin petang semakin teruja. Semakin habis office hour, semakin mencanak canak perasaan gembira. Senang cakap, over excited. Tapi, entah mana salah, aku tiba tiba masam macam cuka basi. Apa sebab sebenar, aku tak sure. Yang penting, aku kecewa. Jadi, nak tune balik aku punya perasaan tu, terpaksa lah aku tulis blog, menyinggah nyinggah kat facebook orang sambil tonton video iklan lama. Ni kawan aku pernah war war kat ofis dulu paksa aku tengok. Caya lah aku pernah tiru gaya rambut mak Pierre Andre untuk majlis penyampaian hadiah sekolah dulu.



p.s: mungkin usaha yang aku buat tak ternampak.

No comments: