Saturday, March 27, 2010

Tidur cukup bagus untuk mood.

Kalau hari ni aku ada gang dan larat, memang aku nak lepak kat luar. Hm, sebenarnya, shopping. Nak ajak kekasih hati, dia sibuk. Lagipun, dah berapa hari tah dah tak berborak lama dengan dia. Rindu betul nak manja manja dengan dia. Tapi tak apa lah. Masa lain mungkin ada.

Macam ni lah kalau tak cukup tidur dan tambah tambah pulak, aku kaki tidur. Jadi, kalau kurang 10 jam waktu tidur, aku jadi bengap. Malas nak layan semua orang. Dan cepat terasa. Ni semua gara gara konsert malam tadi yang tak masuk betul dengan jiwa aku. Aku nak rock. Tapi, rock macam tu rupanya bukan tune aku. Tersengguk sengguk aku.

Nak nak abang sedara aku dera teman dia main yang bukan bukan kat kedai mamak. Orang dah lama main kad, dia baru sekarang nak belajar. Tu lah natijahnya. Tak pasal pasal aku terpacak kat meja dia lama lama sebab aku tak ada kunci rumah.

Okaylah, aku kena jana balik tenaga aku ni. Bateri dah nak habis.

Mak aku cakap, aku sleeping beauty. Ye, aku tau versi togo.

Chow da mow.

p.s: nak beli jaket topshop. nak bergaya masa family day. ahah

2 comments:

mulut jahat said...

hahahahahahaha macam sial kau punya sleeping beauty. hahahahahaha!

sayda dino said...

nani: ah biasalah. dah lah kuat tidur. si cantik pulak tu.