Sunday, January 10, 2010

bila kena buat pilihan

Aku tak dapat pilih. Sekarang ni aku rasa bersalah sebab terpaksa pilih salah seorang dan bukan dua dua nya sekali. Masalahnya, dua dua aku sayang. Dua dua aku cinta. Kalau boleh, aku memang nak belah hati aku. Biar dua dua pun dapat.

Macam ni lah rasanya bila kau ada dua jejaka yang berjaya curi hati kau. Buat kau jatuh cinta sedalam dalamnya. Tak sangka pulak jadi macam ni. Aku ingat rasa suka kat dua dua tak jadi masalah. Rupanya, aku, dia dan dia sekarang terseksa gila weh. Bukan nak berlagak ke apa bila aku cerita aku ada 2 cinta yang kejar aku sekarang.

Bila aku jumpa yang kat sini, aku pegang, aku belai rambut dia, aku peluk peluk cium cium dia rasa macam terawang-awang. Dia suka aku manjakan dia. Rasa macam kat dunia ni cuma ada aku dengan dia je. Bila aku jumpa yang satu lagi pulak, walaupun agak pasif dan dingin, tapi aku tau setiap kali pun dia sebenarnya cuba ambil hati aku. Aku tau dia sayang aku dan perlukan aku. Pantang dapat tangan aku, cepat je dia nak pegang. Rasa menjalar jalar sayang dia kat aku bila dia pegang tangan.

Malaslah bila kena pilih. Taknak kecil kan hati mana-mana pihak. Tak sampai hati bila kena buat pilihan. Dua dua ada dalam hati aku sekarang. Kat tempat yang kukuh. Tak ada masalah untuk aku kasi kasih sayang seadil adilnya. Jadi, aku tekad untuk tak akan pilih. Aku nak dua dua.

Aku nak Ciko.






Garfield pun aku nak.







p.s: nak ulang balik kenangan nyanyi perpisahan terasing. aku nyanyi sedap gila. cayalah!


No comments: