Wednesday, January 6, 2010

koleksi muka kelakar


Habis tergendala semua kerja menjahit lengan baju aku gara-gara terjumpa balik gambar ecah yang kelakar. Perit perut aku. Memang tak akan jadi model sampai bila-bila lah kalau muka masing-masing bila bergambar tak reti nak behave. Untuk gambar di atas, aku dendam dengan kau ecah.


Agak lama lah jugak aku nak teka siapa ni. Padahal kawan sendiri.




Semua muka nani aneh-aneh


Hidung tak reti kontrol. wtf?



Ekspresi wanita masa sebelum bercerai


Ini gaya rok


Miken lotang (nama toink syaf dan aimisabri)


Hanya boleh harapkan putih bawah mata je


Aksi macho wanita. Sumpah buat aku gelak.


Joyah gila aku


Mula-mula aku terpikir macam mentol je, lama-lama tengok macam casper pun ada.



Men-takut-kan


Retro terbaik



Perempuan yang akan mengakhiri zaman bujang tak lama lagi. Sungguh menawan.


Mikael (anak sedara ecah, kalau kau nak kenal siapa mikael, ha ni lah dia)



Ecah= hyperactive

Pengapit tak guna


Bushy-bushy nya kening kau ecah.


Keliwon


Conclusion: Nani memang macam mentol.


Haha.sabri yunus

Kelakar sepanjang zaman. Kalau tak ketawa kau bukan manusia normal.


p.s: semalam bincang pasal penjanaan wang buat aku sedikit kerasukan hari ni. terima kasih azmi.


3 comments:

orkedhana said...

muke nani plg byk pelik2.haha

Anonymous said...

bestnyeh ko ade kwn2 yg suke buat muke kelakar.

Echah Sarudin said...

muka wanita di zaman sekolah yang paling tak boleh belah.....hahahahahaha