Monday, March 28, 2011

fog lamp


Ok sekarang kau faham tak kenapa aku terpaksa buat buat garang bila makwe usha usha kereta aku. Buat buat jual mahal bila brader brader tu senyum ngurat bila tengok kereta aku. Dan aku terpaksa buat buat hey ni bukan kereta aku bila abang kat tol senyum manis pandang aku selepas memandang kereta aku.

Ni siapa yang beduk aku punya fog lamp ni. Aku ingat boleh lah tahan amarah tapi dah 2 minggu lebih tak ada siapa berani tampil mengaku. Dah merata dah aku sebar flyers ke bunting semua pencuri fog lamp dikehendaki. Satu kl brahhh. Seluruh kl.

Naik bingung aku fikir macam mana nak hadapi masa depan kelak bila memakai lampu kabus alza punya. Haha. Dah bayangkan. Memang macam sahkai. Dah sah sah lah terjojol jojol bracket lampu tu nanti. Haha. Sabar ok kakak akan pastikan awak kacak balik.

Tambahan pula tadi tiba tiba ada memo derma kilat di ofis. Aku baru je berniat nak seluk dompet sebab aku agak ni mesti untuk anak sorang kawan aku baru meninggal. Kasihan bayi tersebut. Baru 3 hari tengok dunia. Sejuk je tadi pipi dia. Kita yang dah tua bangka pun bila bila je boleh dicabut nyawa. Tak sempat berbakti kat semua orang, sekurang kurang nya buat baik kat diri sendiri dah kira bagus. Al-Fatihah.

Rupanya derma itu adalah untuk belikan aku fog lamp. Sekarang, ramai ramai koir, bagitau aku mana nak sorok muka. Haha. Ah tak peduli. Rasanya esok aku migrain. Tak nak datang ofis.

Teruja tak tengok gambar di bawah. Gila ah sexy blond tengah mandi air terjun. Tunggu esok aku cerita.


Bai.


p.s: i just missed everything


No comments: