Wednesday, March 23, 2011

Dungun (suhaida zakaria dan zakaria)

Bukan malas ke lupa ke apa, tapi aku tunggu mood yang sesuai untuk update berita sorang lagi supergirlfriend aku yang dah bukan cik. Malahan makcik. Ke mak ncik. Haha.

Kalau selama ni berbuih mulut kau menghafal lagu salem iklim lah, buat buku check list persediaan nak pergi terengganu lah, menggagau gagau cari maksud baca entri kucing dalam bahasa terengganu lah, siap berderet pre-dungun hah ambik kau. Tahun ni save bajet sikit bercuti dalam negara sudehh. Lagipun, aku belum khatam lagi satu malaysia. Lame kan.

Nah, malas cakap banyak. Tengok gambar. Z jelita, pokya terpikat. Tak kisah apa apa berlaku dalam kereta mahupun stesen minyak, cinta pokya hanya untuk z yang manis.

tak ni bukan z. ni kawan kawan z.


ni pun kawan kawan z yang sejati.


ni baru z. manis.


z manis, ok kali ni kau memang santek.


abang, nampak tak yusmira mama.

z jelita. pokya kacak. tema jimat.

bergaduh gaduh setiap minggu siap kan hantaran z. tema, jangan sebut 'beli'


bilik pengantin dah jadik reban ayam. sgf, korang buas melampau. tolong jangan kepit aku lagi.


pengantin lelaki dengan the superboyfriends.


Kalau kat kl pun tak puas sosial, kat mana mana pun boleh jadik. Tak cukup dengan pool, bowling semua, racing car sampai menjerit jerit pun bantai. Sikit lagi nak masuk karaoke. Nasib baik akal masih waras.


Hai z. Aku sebenarnya sebak dengar pokya terima akad. Cuma aku tak sempat nak bergenang. Ingat z. Kau bukan remaja macam kitorang dah. Kau dah ada tanggungjawab. Dan kau tak boleh lari dari tanggungjawab. Kalau kau tak mampu, aku eh tak kitorang boleh tolong jadi bini eh tak jadi kaunselor kau. Hehe. Jangan risau. Semua tetap sama macam biasa. Kau masih ada kitorang. Cuma kau tambah lagi satu. Suami. Hehe. Dah dah. Jangan BDK dah.

Gambar menunjukkan menipu gila sebak. Haha.

Tiada dalam percutian, nani, besah, mai, azeela, pedon. Ala, aku bawak korang dalam hati tau. Nak tempek gambar korang gua tak sempat. Unifi kat rumah dah kena sambar petir.



p.s: jom plan percutian seterusnya. tak sabar nak pre-wherever.

No comments: