Saturday, March 26, 2011

engkau

What is it with you and your bitchy attitude when I am emotionally depressed?
You want it? HERE, TAKE IT.

Sumpah semak gila. Kenapa hulur hulur nasib laki bini kat aku nak mintak aku tau dan pelawa aku maki. Cukup lah aku dah benci dan taknak ambik tau, jangan sampai aku ambik tau dan berniat merampas. Ha cuak lah tu.

Terima je lah kenyataan, aku tak perlukan laki kau sejak setahun lebih yang lalu. Ada ke muka aku ni pura pura happy. Haha. Kaki tengok drama samson & delailah lah tu. Mudah terpengaruh.

Hutang duit aku tak kisah kak. Hutang kamera ke hutang printer pun aku tak hambik pusing. Tapi jangan sampai aku ungkit hutang aniaya. Pergi lah belajar memasak. Buat lah ikan masak kicap diam diam sana. Jemur baju jangan lupa kasik terbalik kang kaler cepat pudar. Petang petang sambil siang taugeh baik layan kuliah petang kalau rasa sembang dengan jiran sebelah rumah tu buat dosa. Tak pun senyap senyap delete folder dalam laptop laki kau. Oh tak pun siap kan peralatan untuk bedah katak esok ada makmal. Asalkan jangan skrol sana sini korek drama orang.

Dah lah. Aku menaip pun masa tengah banyak syaitan pagi tadi subuh gajah.

Ha, ni aku nak pergi mandi air terjun sambil meneguk sirap bandung selasih cincau soda gembira. Apa lagi, sms lah aku sekarang tanya perkembangan terbaru.

6 comments:

absyaB3$h said...
This comment has been removed by the author.
absyaB3$h said...

hahaha.. ha, kan da kena sebijik.. aku pasti dia baca entry ni..

tolong la.. leave my friend alone.. get a life bitch!

mezurashi said...

lorhh
i never intend to make you feel that way

sorry buat you feel so uneasy. if i ask u question is because suddenly i want to know, and you have ur right not to answer.
insyaAllah takkan baca ur blog anymore eventhough you yg invite me to read in the first place.

pasal hutang2, i just want to feel ok, and benda yang menjadi milik sayda, it's urs. unless u halalkan, and for that 10q very much. Satu lagi, jgnla ungkit pasal hutang aniaya. susah nak didik hati memaafkan. and kdg2 kite tak perasan siapa yg aniaya siapa.

And talking about rampas merampas, do you really intend to rampas him from me b4? if u did, i've forgave u.and if u want to do it again now, and if God let it be so i'll let it be too, InsyaAllah.

jadila lebih dewase,sgt tak berniat membuat anda terase. let me pretend i never know u after this. and may your life be good as u said i made u suffer. Sorry for everything that i ever exist in your phase of life.

Anonymous said...

mezurashi yg bangang!ko sape2 nk sound2 org..suke hati saida laaa nk ckp org ape tu blog die..yg ko sebok2 nk mengomen kt blog org tu kenape?siap pesan soh org jd dewase..engkau tu kalu da dewase sgt x pyh reply2 tmbah kan marah org..da mmg laki ko berperangai celake mmg sah2 la kwn ak mrh..hutang ke ape ke..ko tu mmg bodoh..g kawen ngn org mcm tu mmg wt hidup jd sie2..looser!!!

sayda dino said...

mezurashi: tak buat aku suffer pun. buat aku semak menyemak.

gentleman & princess said...

mezurashi: agagaga...tanggal jela tudung labuh2 tidak tuh kalau mulot mcm puake.... XD