Thursday, October 21, 2010

rumah impian tanpa sempadan

Tau tak apa yang aku impikan gila gila sejak habis zaman sekolah lagi. Ini impian yang aku tak pedulik kau kena tolong jugak pikirkan cara macam mana aku dapat selama lamanya boleh berada di sekitar kawan kawan.

Shuze kata kena duduk rumah bentuk bintang. Duduk sama. Sorang dapat satu bucu. Ah best gila makan ke tengok tv ke sembang sampai tua pun tak apa kat tengah tengah bintang tu. Bila penat balik tidur ke bucu masing masing bersama suami. Wow.

Tak pun ecah kata duduk dekat damansara. Cis sikit sikit nak damansara. Duduk kat apartment yang sama. Aku cop duduk tengah tengah. Biar dekat dengan semua orang dan sentiasa rasa disayangi. Bila raya boleh lah buat marhaban kat blok orang. Mesti orang blok lain rasa wah gempak nya Apartment Puteri Saadong ni (konon nama apartment kitorang Puteri Saadong lah). Lepas tu kalau ada pertandingan masa hari keluaraga kena pakai baju sama dan buat cheerleading. Wowowy!

Nak duduk satu rumah memang konfemlah kena pangkah dengan norman. Tak pun nanti aku cadangkan alah share je satu rumah bapak besar tapi buat pintu pintu. Nak jumpa senang tak payah keluar banyak duit. Selak pintu kawan je. Wowowowowowoi.

plis kerja rajin rajin dan kita akan sama sama beli cat mahal tak payah upah eric buat kan.

Kalau teringin duduk rumah besar sebab nak ada swimming pool sendiri lupakan je. Sebab aku minggu depan nak beli mini swimming pool untuk kita kita. Kita pasang kat tengah rumah. Suruhlah sesiapa curahkan air dari atas bersama buih sabun. Bukan dengan dynamo.

curah air sabun. kita suruhlah hamster curahkan. kalau tak, tak boleh jadi budak stf.

berendam ramai ramai panaskan badan. bukan berendam dalam air panas.

Oklah, itu sahaja untuk hari ini. Tiba tiba kangen ama bandoengers. Pengen rasain lagi nasi lauk lalap.

p.s: you are my mu~