Sunday, October 17, 2010

impak maksima

Hai. Seronok betul tadi dapat melalak kat karaoke. Walaupun, karaoke secara ekonomi, mahal mahal memang aku tak mampu. Tapi, gempak lah jugak menyanyi dengan garau nya semua lagu. Hah, tak kisahlah lagu siapa, mutu dan persembahan suara aku memang memberangsangkan. Haha.

Semalam aku ikut rahman pergi food review. Sumpah aku makan tak ingat dunia. Tak peduli langsung tempat tu eksklusif ke apa. 5 bintang ke apa. Kena beratasusial eh tatasusila ke apa. Lupa adab semua bila makan dengan ecah. Ni kalau ajak super-girlfriends semua, dah sah sah kena halau. Oh, lupa nak bagitau, rahman ni aaa budak baik. Haha.

Padahal sebelum tu siang dah makan banyak kat Sambal Hijau. Tak agak agak makan lepas tu nak makan lagi. Tapi, nak buat macam mana, benda ferrriiiii yabedabedu memang aku suka. Lagipun rahman kan aaa sangat pandai. Haha.

Masa suruh norman ambik kan kelapa, haha bahana gila kalau hidang buah kelapa, memang aku nak bedal semua sebenarnya, kenapa boleh terlupa nak ambil piring untuk alas kelapa supaya tak banjir satu meja. Haha. Norman norman, sempat melawak depan ecah jadikan kelapa sebagai buah dada kelas A. Memang bravo cungkil kepala kelapa tanpa menumpahkan airnya. Tapi tu rahman lah buat. Rahman kan aaa pandai bergaya. Haha (annoying lah siyeeee kau sayda)





p.s: tak pasti, aku homesick atau rindu super-girlfriends.

No comments: