Tuesday, October 19, 2010

the boyfriend

Masa balong suruh aku teman dia buat kerja hari tu ah ni hari tu yang dulu dulu, aku pun sibuk korek korek yes jumpa cd. If Only ni bapak lama punya cerita. Mula mula aku tengok dengan balong. Mulut dia memang rancak cerita lepas ni apa lepas tu apa. Ah diam ah kau aku pandai baca subtitle dia.

Satu hal pasal balong yang buat aku rasa ye ye ni lah kawan baik aku di kampung dan di rumah, dia suka bawak aku lepak tak kisah lah kat mana dan naik apa. Haha. Semalam lepak kedai belakang rumah naik motor dia yang tak ada tempat letak kaki. Kalau orang tengok dari jauh wah nampak macam terapung apung padahal belakang aku sakit lah siak.

Prinsip hidup dia, kalau nak lupakan awek, cari motor baru. Maka, dia jual motor lama dia dan akan membeli motor baru. Padahal kaki tak ada lah sampai sangat nak bawak. Bawah 160cm je kan.

Oh ya ya. If Only tu sangat simple. Tak adalah berjujuran air mata sangat. Tapi, ye, sangat tersentuh. Kalau kau rajin, kau tengok lah. Jangan risau, ringan je mesej yang nak disampaikan. Tak ada pun sebijik kata kata nista ke apa. Haha. Nista tu adalah kata cacian, bukan sama maksud dengan dusta.


Amacam. Nah, tengok sikit.




p.s: The boyfriend. Is the magical creature.

2 comments:

absyaB3$h said...

iyee, aku da tengok cerita tu k..mmg suweeet sunggoh.. tp ending dia cm tak puas hati.. huhu

sayda dino said...

hehehe, tapi haruslah hero dia rambut mcm haremmm. haha sebenarnya aku tak suka lelaki rambut jurai jurai nampak lembut gitu sbb rambut aku sumpah kejung.