Saturday, October 9, 2010

Air liur tersembur

Susah nak jawab. Kena pilih siapa. Aku gentar betul nak jawab. Kang tersalah buat pilihan menyesal seumur hidup. Suruh aku pilih, sama ada faizal tahir atau pun buat laporan bulanan. Dah sah sah lah aku pilih faizal tahir. Senang nak menangisi nasib diri. Bila bila cari pun cd ada dalam kereta. Oh, tak tak. Cd aku dah macam tukar hak milik dah. Haha.
Kehidupan hujung minggu aku sekarang macam dah penuh. Ada saja aktiviti bersama rakan taulan. Macam tak akan menua sampai bila bila. Ni pun nasib baik lah open house semua dah habis. Kalau tak, ke mana mana kena bawak baju kurung extra.
Cukup cukup lah cerita pasal hari raya ke puasa ke. Cincai kira, aku letak terus gambar barisan gadis jelita beraya.


ribut

buas

ah lagi buas. wanita macam hantu lapangan terbang.



nitam, nani, mira doktor berjaya dan kuang paping





Lepas ni, entah apa lagi nak kena buat sama sama. Tak faham bahasa ke dorang ni. Aku dah penat ikut ke hulu hilir dan terjerit terlolong untuk tarik perhatian semua dengar cerita masing masing. Walaupun makbul dah bungkus, bukan lah pengakhiran hidup. Kami terus memburu tempat baharu. Dan giat lagi mencuri masa untuk bergandingan. Tak dapat sembang lama pun tak apa. Tak dapat bertarung dam aji lama pun boleh tahan lagi. Asalkan dapat bau nafas masing masing secara kerap. Macam berciuman kan. Padahal cakap kalau tak sembur sembur tak sah. Percik percik kat muka aku kalau nak bercerita.


Ok lah. Nak selamat kan kawan kena geser dengan maivi tadi. Mula mula kesian tapi jadi baran bila dia bilang dia sedang berada di surga.




p.s: bila berdepan, tak adalah ramah mana, tapi bila bersama kapten nya, amboi mulut memang berapi.

No comments: