Saturday, August 7, 2010

Mat tembakau

Banyak kali aku cuba pejam mata. Tak boleh. Asyik ternampak nampak je muka brader tua tu. Sepanjang malam tidur tak nyenyak. Ni semua bahana keluar sendiri sebab merajuk dan kepala batu. Brader tua ni pun satu. Kenapa nak jual tembakau kat aku dan menayang nayang sesuatu kat aku. Sepanjang petang aku menggeletar. Durjana kau brader tua yang gila s**s. Bila menggeletar geletar macam tu, aku tak fikir lain. Memang dia yang selalu ada untuk aku. Macam seminit lepas kau roger, kau sekarang rasa selamat.

Menyakitkan betul bila bergaduh. Lagi menyakitkan bila tak bertegur. Macam kehilangan. Because you are the wonderful man i ever wanted to talk to. Tak kisah lah siapa salah siapa betul dah. Yang penting, rasa memang sakit bila dia sakit.

Trauma punya pasal, aku bercerita pada kawan kawan aku. Diorang perlu tahu, supaya lebih hati hati. Jangan ikut macam aku. Nasihat budak kecil pandai, sendiri pun terjerat. Adik adik manis, kalau ada mat mat mana entah yang stare and senyum kat kau lama lama, kau better blah cepat cepat.

Gaya je dah tau betapa seriusnya cerita aku



dan kat bawah ni para pendengar. (bila masa tah si hitam echah buat kerja snap snap sana sini)


p.s: Mintak mintak kau berjaya ecah. nanti kita boleh sembang lagi lama di rumah baru.

1 comment:

мyΞ'™ said...

gila khusyuk wanita..
nani mcm distracted..


tibe tgk baju wanita, mcm ku kenal.hahah..sebijik cm aku pnye.hoho