Monday, August 16, 2010

Buka puasa sama : Palace of Golden Horses

Walaupun perut aku kriuk kriuk gila gilaan semalam, jari aku buat aku bangga sebab laju lagi weh nak menaip. Melayan echah punya perangai. Tiba tiba nak makan luar. Aku pula sempena dah jaga adik saudara aku 2 hari, maka inilah habuannya, boleh berlibur bersama teman di luar. Sangat bersosial.

Palace of Golden Horses memang superb. Jangan risau, ni bukan cerita bongkak haloba makan konon tempat mewah. Tapi ni tempat dapat murah murah murah murah murah sempena promosi awal ramadhan. Mana boleh lepas peluang makan kat sana kalau harga murah gila. Lebih lebih lagi, tempat tu banyak kekudanya. Ada kuda lumba. Kuda belang. Kuda emas. Kuda tembaga. Kereta kuda. Unicorn ke pegasus ke apa pun ada. Memang mengasyikkan.

Makanan memang banyaaaaaaak dan sedap. Sesuai untuk semua jenis peminat makanan. Aku macam biasa lah. Kalau ada buffet, jangan harap duduk setempat lama lama. Kena sentiasa bangun duduk dan survey makanan mana lagi tak cecah mulut. Kalau tak, buat aniaya duit je. Lepas ni kena bajet makan di rumah sahaja atau pun kena beli sikit sahaja di bazar.

Belakang: kereta kuda



Belakang: kuda juga


Lupa nak bagitau. Ada kuda berbadankan manusia juga. Haha. Gerek sehh.

Bandoengers, nanti kita makan sama ya. Terawikh sama sama.


p.s: senang suka, dan senang lupa. tapi, yang tulus suka, mestilah lain sikit.

2 comments:

wanita said...

woiii aku jupe ko nnt aku cubit kuat2

sayda dino said...

wanita: ala, chill lah. kita kan sebaya