Sunday, August 22, 2010

Buka puasa sama: Ayam Penyet

Halo halo halo. Sekarang aku kat rumah echah. Kat sebelah kanan aku, awek manis, shuze. Kat atas katil depan aku pulak awek kedekut, echah. Kedekut sebab kasik aku dengan shuze tidur lantai. Dia kata orang gaji tak boleh dimanjakan nanti naik lemak.

Konon pagi tadi nak pergi sahur lah. Haha. Bertuah lah sangat. Aku ni hah sejak azali asyik bangun awal je daripada dorang. Agaknya semalam lepas gian berada dalam suasana bandung, makanya liat terus nak bangun. Lainlah aku, penuh disiplin.

Riuh satu Ayam Penyet dengan budak budak ni bantai gelak. Padahal cerita yang sama setiap kali jumpa pun. Kalau ada nani, wanita, mai, besah dan lain lain mesti lagi hingar. Aku ambik 2 lauk je. Tapi ecah aku kira macam sampai 6 lauk. Siap hirup air orang. Entah apa yang dah merasuk. Haha.

tak tahan zaneq usha nasi pokya

ni lah lauk echah. aneh kan. tapi aku suka lah sebab ada lele nya. gado gadonya bukan gratis ya.



dah lama tak buat okie dokie.

Okaylah. Nampaknya, echah dan shuze macam nak bangun dah. Aku kena buat buat masih tidur lagi. Caudemau.

p.s: nombor telefon apek mana entah yang dia kasik.



2 comments:

мyΞ'™ said...

apsal muke natra mcm chubby..uuh uhhh..
ayat penyet!!!

Anonymous said...

berat aku da naik, dat's y!

-natra-