Wednesday, December 9, 2009

skandal

Masa zaman persekolahan, rasanya aku tak pernah rasa bercinta. Macam tak. Eh, memang tak. Settle je spm, aku terus jadi gatal nak bercinta. haha. Tapi semua tak jadi. Paling lama 3 bulan. Semua tak tahan lama sebab..aku pun tak tahu kenapa. Haha. Macam semua sebenarnya bukanlah boifren, tapi skandal/kekasih separuh masa/peneman (ceh peneman..mcm gampeng je).

Bagi sesetengah orang, ada pasang skandal pun tak apa walaupun dah ada boyfriend/girlfriend. Tak salah kot asalkan kau adil dan saksama. Dan jangan lupa kalau tak pandai menyimpan, jangan ngada-ngada nak ada boifren kedua/ketiga/keempat (ikut kemampuan). Ada kekasih simpanan ni bukannya salah pun. Alah, kan boleh jadi peneman bila-bila kau rasa kau terabai. Bukannya kau curang kat kekasih primer kau pun, cuma kau perlu belajar bercinta dengan orang lain jugak. Bagus untuk pengalaman. Cuma, berpada-padalah.

Aku kadang-kadang sebenarnya terlebih cinta pulak pada skandal.

Okay lah, selamat malam dari aku untuk kau faizal tahir.



p.s: malam-malam aku tetap cari dia

2 comments:

mulut jahat said...

kalau zaid ada skandal, kau sakit hati tak? haaa kalau sakit hati baik kau betulkan ayat dalam blog kau.




p/s: skandal zaid tu aku la. jangan marah

sayda dino said...

rahsia: zaid tak terkata dah bila aku ada skandal. dia kata faizal tahir tu memang howtttt..dia redha...