Wednesday, December 23, 2009

mak mahu kurus nyahhh!

Berat badan dah naik? haha. Cuak cuak bila tengok makin lama penimbang tu macam nak buat lahanat kat aku. Rasa nak pijak sebelah kaki. Konon berat akan nampak kurang sikit. haha. Buduh gila. Aku nak kuruslah. Nak nak bila dah ada pesanan kalau gemuk, habislah..tak dapat hadiah. wtf? Nak hadiah! Nak!

1. Makan sikit je. Kalau takut termakan banyak, mintak orang sebelah je. Lagipun jimat gila gila.

2. Jangan pakai baju baju besar ah. Bahaya. Gedoboh sana sini pastu bajet masih kurus sebab baju gabak tu masih muat lagi sumbat daging lemak berair tepu.

3. Kurang makan coklat, kek, biskut, cuppies, gula gula. Hm. Aku akan fikir banyak untuk tolak benda benda ni. So, tak jadi lah.

5. Eksesais. Naik tangga rather than lif atau eskelator. Ha, lagi lagi lepas ada kes kat kelantan tengah kat eskelator pun ada kereta boleh langgar eh hempap. Lagipun, lif selalu dijadikan lokasi untuk cerita hantu (hantu lif masa naik sorang sorang, bangang). Nah, tangga yang boleh motivasi kau naik tangga beriadah sambil berhibur. Boleh kurus yoooo. Its fun too yoooo.



Oh, lupa...No 4, aku nak cuba jugak lah. Tapi, takut nampak poyo. Nak pakai makan minum semua yang diiklankan boleh buat orang kurus.

p.s: aku nak tinggalkan dunia blogging

1 comment:

Echah Sarudin said...

mahu turun berat badan? tanya saya....

hahahahahhahaha