Wednesday, December 2, 2009

Perangai bulanan

Kenapalah aku mesti terlibat dengan orang-orang yang tak buat aku gembira tapi tambah sakit hati. Ah, benci lah. Aku dah malas nak bereksperimentasi dengan diri sendiri. Sakit kepala fikir. Mungkin tak ada apa-apa sangat pun, tp sebab dah nak cukup bulan aku jadi tambah-tambah emo. Hormon tengah tak stabil. Eh, tapi mcm mana nak stabilkan?

Walaupun kepala tengah semak dengan masalah yang entah tak tahu boleh settle ke tak, aku enjoy la pulak melayan babak pergaduhan yang aku rakam masa bos tengah sibuk tadi. Haha. Ini pergaduhan antara 2 pihak. Seorang ada senjata (walaupun payung sahaja), seorang lagi cuma berharap pada kolar baju yang bajet gangster. Seronok wohh sambil makan megi sambil tengok orang gaduh. Hah, amek kau video orang gaduh serius punya.





Ok, rasanya ni lagi seronok ditonton.








p.s: semakin hari, dia semakin pelik, semakin cuba pikat aku. haha.

No comments: