Saturday, December 19, 2009

Adik pun ok

Lupa nak cerita, satu masa dulu, masa aku terserempak dengan cinta hati aku, Faizal Tahir...aku pun sebenarnya berkenalan dengan adik dia. Nama dia Anas. Tapi, dia masih tak dapat menandingi bakat dan kebolehan abang dia memikat hati aku. "Tak apalah faizal, i suka u sangat..nak dapatkan u, i kena tackle adik u juga.." Haha. By the way, dia kelakar macam celaka ok? Video dia semua tak boleh blah. Suara dia akan lebih sedap kalau dia tak buat muka aneh. Haha.



Amacam?


p.s: masa aku bagitau anas, aku kenal dia sebab aku layan dia nyanyi kat youtube, dia terkiput-kiput malu. masa tu aku rasa dia hensem jugak~

3 comments:

мyΞ'™ said...

keh keh..muke khusyuk tgk lirik...style.

NurulAzriKhalisah said...

hahahahahaha...
ko suka buat aku gelak...
i like!!!

sayda dino said...

mye: muka khusyuk dan berbakat kan weh. ha, aku suka!

nurul: sumpah kelakar gila dia nurul!