Wednesday, October 19, 2011

kaulah segalanya


Berhujan tadi buat aku pening gila. Tambahan pula perasaan yang bercampur baur.

Sejak tamatnya cerita aku dengan rahman 8 ke 9 bulan lepas aku pun dah tak ingat, aku rasa aku matikan perasaan aku. Bukan sombong ke apa, tapi aku rasa tak berbaloi aku nak ingat dan rasa balik kedurjanaan nya. Ceh, macam cerita neraca kehidupan. Apa apa yang berkaitan dengan dia memang aku tak ingat dah pun. Apa apa lah. Aku dah maafkan. Lagipun, siapalah aku nak hukum dia ke hukum diri sendiri ke.

Bagi aku, semua pun ada kisah silam. Aku tak kata aku bertemu dengan orang yang salah. Tapi aku mungkin salah untuk dia. Tak sesuai dengan perangai aku yang tak semenggah. Ye tak ye kan.

Perasaan yang aku ketepikan sejak 8-9 bulan dulu tu datang balik. Datang balik sejak adanya cinta lama aku masa kat sekolah rendah dulu dalam hidup aku. Ceh ceh ceh. Kan aku cakap masa aku darjah 6 dulu sumpah aku merenyam. Haha.

Terima kasih. Aku bersyukur sebab TUHAN hadirkan dia tepat pada masa. Masa aku dah betul betul stabil dari segi emosi. Masa yang aku betul betul dah berjaya lupa apa kenangan aku dengan yang dulu dulu. Seperti doa doa aku selama ni, semoga perasaan aku ni terpelihara. Kau kau kau kau pun sama sama lah doa. Dan hanya Tuhan yang mampu balas jasa korang semua.

Tengok, aku dah touching. Malas dah lah nak cerita. Kang kau meluat. Haha.


Jiwang kan.

p.s: nenek aku ada kat sini, aku betul betul kena sampai rumah awal ):


No comments: