Wednesday, October 5, 2011

deal or no deal (facial and eye treatment)



Hai. Semalam aku sekali lagi terlibat dengan aktiviti milk a deal . Kalau hari tu galak ke spa berurut badan, mandi jakuzi, scrub haha macam memakcik gitewww, kali ni aku dan wanita buat facial treatment.

nama nak gempak kan.

Dengan harga rm29.90, offer yang diberikan memang menarik perhatian aku. Lebih lebih lagi bila ternampak 'collagen'. Haha, galak tak ? Dia bagi kau facial, eye treatment, collagen mask, element serum kat muka, dan beberapa urutan eksotik di muka. Keluar je kedai, semua pakwe pandang aku. Tapi yang gemuk gemuk dan hitam hitam lah. Haha.

yang asalkan murah, gua ambil

Sekarang dah tak ada eyebag tahu. Haha. Kalau dah dasar kaki tidur dan tidur sampai matahari tinggi mana kan tidak mata kau lebam lebam. Ala, tak apa lah kan mata macam panda. Stail apa. Yang penting, siapa nak bagi kita diskaun 95% facial treatment semua tu. Aku dah lah memang pantang nampak ada diskaun. Alergik.


love u too, wanita

Esok ke lusa, aku dah harus keluarkan plan percutian ke singapore pulak memandangkan percutian tu dah semakin hampir. Haha, kaki enjoiiii lah katakan.


p.s: kaki aku semut semut ni weh. sila pijak


No comments: