Wednesday, October 12, 2011

jerit sama dengan sayang


Wanita : Hey masuk mana ni, terus ke kiri ?!!
Hamster: Kiri kiri kiri !!!

Wanita memulas stering sampai berpusing badan, dia masuk kiri, dan terus kiri. Aku berderau darah nak menjerit. Tapi hamster dah jerit dulu.

Hamster : Hoi bukan kiri yang ni, lepas masuk simpang kiri, terus !! Bukan ikut kancil depan tu !!
Aku: Wanita, kenapa kau masuk sini !!! Terus terusssss !!!!!
Hamster : Hoi hoi hoi ! !! Bukan kiri yang ini !!!
Wanita : Korang diam korang. Diam !!!! Ha, aku masuk sini sebab nak isi minyak lah setan !!!

Haha. Sebal ye telinga aku lepas keluar dari kereta wanita. Bayangkan lah. Adakah perbualan sama macam perbalahan. Tak ada suara nada rendah. Semua jerit belaka. Haha. Kalau orang luar dengar mesti ingat ni adalah pergaduhan, padahal ni adalah cara menyalurkan kasih sayang.

Sejak dari ikea, tak ada suara lembut. Dari aku, hamster, wanita ecah pun sama terjerit. Nak order meaball berapa banyak pun nak jerit jerit. Haha. Aku pun sama weh.

Hamster : Bagi aku tikus tu balik !
Echah : Tak boleh !!! Aku nak letak atas bahu aku !!! Tak boleh lah !!!! Tak boleh tak boleh tak boleh (sambil berebut tikus lalu terjatuh)
Wanita : Woi aku geli lah !! Geli !!!

tikus di bahu ecah tu lah yang dimaksudkan


nama je tengah lepak dengan kawan, tapi aku asyik skodeng kek red velvet meja sebelah


Hal siapa nak bergambar dengan tikus pun mesti nak tengking tengking. Haha. Ni baru 4 orang. Esok lusa masa bercuti ke tambun nanti, kau rasa kena halau negeri tak agaknya.

Tak kisah lah supergirlfriends. Asalkan korang ada. Dah 13 tahun kawan kan. Kita pun masing masing tak ada siapa nak kawan dah. Suara semua garau macam kerbau. Semua takut. Haha.

haha macam sotong ye kau

wanita yang penuh tipu muslihat. haha selendang kau mana.

kau tahu tak ni tempat awam, kenapa liar sangat


Okaylah, mata aku sumpah dah taknak bukak dah. Aku haus jugak. Tapi berharap air tu datang sendiri kang dalam mimpi. Kepada semua penidur, jom jumpa di alam mimpi. Jangan ngurat gua.


No comments: