Tuesday, November 16, 2010

badan penuh bulu memang seksi

Kembang kempis hidung aku mengawal keseronokan abadi. Padahal tengok gambar je, tapi dah syok sendiri. Berbunga bunga hati bila terpandang mata dia. Macam ada karen. Bila dia menyeringai sumpah, sumpah buat aku rasa bertambah sayang. Ah, rindu lah pulak. Macam dah lama tak peluk cium. Kalau depan mata, dah lama aku gomol dia. Geletek geletek. Suka betul tengok dia manja manja. Miang semacam. Dah lah macho. Berjalan sahaja pun dah macam model tampan kaki silang kangkang, catwalk. Apa lagi kalau masa berlari. Pantas. Tambah tambah pula bulu penuh di badan. Cekci nya.


atas: ciko kalau tido, suka dengkur.
bawah: maru kalau dengkur, mana gua tau. dia kat jepun.


atas: power spek ciko boleh tahan jugak. akibat daripada suka baca dalam gelap.
bawah: maru terpaksa pakai sebab tuan dia nak ambik gambar buat kalendar (:


atas: ciko suka berbaring di dada i, memeoww meow (empuk katanya). haha.
bawah: maru tak suka baring dengan tuan dia sebab tuan dia berdada rata.


atas: ciko tido tapi tak lupa tutup. malu.
bawah: maru tak malu sangat. biasalah, kucing oversea kan hidup bebas. yelah, gaya western.

Amacam. Walaupun ciko tak komersial sangat, tapi dia sebenarnya kiut juga sama seperti maru. Ni kalau aku betul betul berlagak memperdagang tubuh ciko dan mengiklankan ciko, mesti popular juga sebaris dengan maru. Masa ni aku jerit seluruh dunia aku adalah PA ciko. Nama pun dah tukar, bukan sayda. Mungkin Casey. Nah promote sikit belog maru <-- kelik sini. Eleh, ciko pun ada facebook.

Sebab tu lah, aku suka kucing. Selain comel dan mendamaikan, kucing kan haiwan kesayangan rasul.

Nah, hambek gambar ciko beriman, baring pun nak kat sejadah (:


Babai.

p.s: selamat hari raya haji. jangan risau ciko, takkan lah kakak nak sembelih lembu depan awak. takut awak trauma.

No comments: