Friday, November 26, 2010

tuan puteri pergi kerja


Halo teman teman. Bosan nya tak tau nak buat apa. SGF jauh. Nak skype, tapi ah siapa je lah yang tau nak guna (haha mentang mentang baru buat akaun). Bila baring sambil mengadap laptop, otak aku ligat fikir. Macam mana nak majukan sahsiah diri. Haha. Tak lah. Macam mana nak kaya. Oh pehlis lah aku nak kaya. Nak pakai gown puteri hari hari. Hari hari warna lain. Rambut nak set macam macam. Rantai ke anting anting ke gelang ke tak payah tunggu hujung bulan untuk beli. Kasut nak warna senada dengan gown. Haha. Kalau boleh, aku nak bawak ke hulu ke hilir ciko. Nak groom dia macam chihuahua paris hilton.

Lepas tu melaram pergi kerja. Lantak lah aku tak kisah. Kalau dah kaya, ke mana mana pun aku tak berkira nak bergaya jugak. Memang kelas kalau masuk kerja sambil jinjit gown aku yang labuh bukan main lagi. Tak kisah siapa yang reka kan. Rizalman ke rizman ruzaini ke yang penting aku kempunan nak pakai gown. Kali terakhir aku pakai masa darjah 2. Aku berhenti pakai pun sebab gown aku dah singkat dan kaki aku dah ada cop ekzos motor. Siyee.

Oh ya. Kalau kau pun teringin gila nak pakai gown macam aku, nah hilangkan sikit kemaruk kau tu. Aku pun memang galokkk main. Kena prektis pakai gown princess. Maklumlah, putera raja dah berkenan. Haha.


Alah biasalah. Bukan lucah, tapi memang kena ada pakaian dalam.


Pakai gown peach ni masa nak pergi meeting kat syabas. Ah, susah jugak nak masuk lif nanti. Tak muat.

Kalau hari tu je dapat tau ada orang nak belanja kat jm bariani, aku sarung kaler ni. Barulah sepadan dengan warna nasik.

Bila dapat tau ada staf lelaki bujang baru daftar kerja hari tu, aku akan pakai gown hijau ni. Biar mereka terpukau. Eh ada puteri cantik lah.

Bangun pagi terlambat sekarang dah tak payah risau. Pakai gown merah ni. Kurang sikit bahagian ropol nak digosok.


Sekarang aku tekad nak kaya. Aku nak pakai gown pergi kerja. Duit banyak nak pakai. Sebab banyak kain diperlukan untuk buat gown.

p.s: dalam diam, kuat jugak berdendam



No comments: