Saturday, November 13, 2010

festival yang dah tamat

Bukan main lagi minggu ni ye. Satu ofis raya. Tambahan pula sambung dari cuti bersama budak sekolah tamil. Dah macam kemaruk sorang sorang nak cakap kuat kuat. Terpekik terlolong. Aku pun tak terkecuali. Dan dan masa festival raya ni lah komputer aku jahanam. Haha. Memang tak lekat di tempat sendiri.

Masa perayaan ni memang ngam ngam je masa. Sempat menikmati youtube kaw kaw punya. Hadhoi cek mek molek. Tengah syok tiru gaya lakonan johan, sambil berdekah dekah ketawa ha boleh lupa pakai baju kurung, berjujuran air mata ketawa dengan lawak sendiri. Kurang nya akhlak. Tapi aku rasa aku nakal dulu tak sebahaya kenakalan remaja sekarang.

Ha terkojut tak kau sibuk sibuk cerita pasal sorang pakwe hensem ni, tiba tiba dia ada depan mata. Ha hambek kau. Surprise. Saki baki ketawa masih ada lagi. Peluh lengai sebab ketawa habis habisan belum kering lagi. Tapi, berani nak ajak pakwe hensem tu bergambar. Mana tau, nanti boleh lah decorate rumah kita. Lagipun, ni mesti kak ikan suke munye pun. I suka u Eric Leong.

Tadi ingat nak terserempak sekali lagi dengan artis mana mana. Konon konon bila tengah bercerita yes yes terserempak artis yabedabedu. Haha. Tak apa lah berjumpa dengan pakcik promote perfume berkumis tebal pun ok lah. Bersungguh mata meliar mengingat nama perfume yang dia tengah promote. Kesian noman kena ambik alih melayan pakcik tu sebab aku ecah dan nani dah seronok ketawakan bekas minyak wangi lacoste.


p.s: sunday (:

1 comment:

Ika said...

Hahahahah... Nama aku jugak naik yer.. Tekojut ke? Haddoiii... Hahhaiii...