Sunday, November 21, 2010

Pre- Dungun 1: Doktor Mira



Semoga sang isteri nani gembira dengan sang iklas sedangkan sgf lain bermuram je.


Ah-ha. Hai. Ingat tak dulu pernah cakap nak buat percutian bersama sama SGF lagi. Yes tak lama lagi memang nak pergi bercuti pun. Tapi, bukan korea. Bukan sri lanka yang besah kata tiket pergi balik rm500 lepas tu membabi buta call sana sini mintak persetujuan padahal tak bagitau pun dia dah tukar nombor telefon. Bukan juga gold coast seperti yang dicadangkan ramai. Bukan jugak krabi. Gila kau sekor sekor kena pakai bikini. Malas ah sebab nanti kantoi perut aku lapis lapis. Dan bukan bandung lagi. Tapi, cuti cuti malaysia sudah. Destinasi berikutnya adalah Dungun, Terengganu. Ah, jauhnya.

Percutian kali ni, tak payah stand by banyak pun. Cuma perlu ada kereta beberapa bijik, duit segenggam untuk tol dan minyak dan asam asam. Mana tahu, kau mabuk naik kereta nanti. Penginapan percuma. Ye, percuma. Terima kasih kepada penaja suhaida zakaria. Aktiviti raptai sebelum ke dungun pun murah saja dan dah lama bermula rupanya. Haha. Tapi, cincai kira, semalam adalah Pre- Dungun 1. Yes, boleh takak ikang di kuala kemamang. Petang petang buak kerpok gete. Cekidaut.


kenapa makan nan cheese share ramai ramai. sungguh kemut.


kau rasa kenapa masing masing belum kawin, sebab semua masih suka berangan ada misai.

sebenarnya, aku ada di kiri natra. siye.

the-snow-white-prince-brian yang ambik kan gambar. sangat neyo.

SGF yang lain, cepat cepat balik malaysia. Jangan ketinggalan Pre-dungun seterusnya.


p.s: kenapa macam dah terbiasa?

4 comments:

mulut jahat said...

wey apa ni at least selit la gambar aku. terasa siallllllllll :(

sayda dino said...

nani: kan dah letak sayang, hehehe. please bawak balik zidan pleaseee.

mulut jahat said...

okay balik nanti aku akan balik berdua (ingatkan zidan rupanya aku bawak balik ikhlas hahahaha)

absyaB3$h said...

oi?nk g dungun? bile? tak ajak aku pon? :( sedih gile nih weyh...nk join..bile?