Sunday, September 5, 2010

Buka puasa sama: Bumbu Desa

Semakin dekat dengan penghujung puasa, semakin bersusun projek aku. Hari hari ada sahaja plan makan buka puasa kat luar. Aku kira dah berapa lama entah aku tak makan di rumah. Harap harap, makcik aku tak terasa apa apa. Nanti, aku belikan dia kuih raya sebalang.

Tadi buka puasa dengan budak budak sekolah aku memang gegak gempita. Tangan bersilang silang ambik lauk. Mulut penuh dengan makanan pun masih menceceh ceceh tengok baju orang dan bisik bisik. Lepas makan lagi hingar sebab sambil ketawa sambil nak ambik gambar. Sorang sorang macam kena rasuk menggila. Haha. Shuze mengilai paling kuat. Kening wanita dilukis kemas. Birthday seprais norman pun tak jadik sangat sebab pekerja Bumbu Desa sangat tak ada elemen menyiapkan seprais. Walau bagaimanapun, parti liar tetap diteruskan. Buih sabun berselerak sana sini. Suasana tak dapat lagi dikawal.


sebelum bermulanya partaaay liar

haha ecah macam sakai

bumbu desa

kan? shuze terdongak dongak ketawa

natrah sekarang artis indieband.

jahatnya nani gelakkan sungguh sungguh transformers wanita

gadis gadis penyiasat.

Kesimpulannya sekarang, aku tersadai keletihan. Habis tenaga aku. Macam mana nak meneruskan hidup kalau macam ni. Tahun depan kita buat lagi. Tapi please kali ni di makbul ok.

p.s: susah nak berkawan dengan orang yang belajar ala kadar sahaja


2 comments:

Miss FZ said...

sonoknye berbuke ngan kawan2..tahun ni batch kite tak buat plak. huhu.

sheilazrien said...

itula faranadz.. 97o1 senyap jek this year.. maybe next year kechoh balek kot ?! 10 yearsz anni ?!

:D