Tuesday, September 7, 2010

mulut ikan

Haha tenang nya. Jalanraya lancar gila. Bawak kereta pun tak payah cilok cilok. Siap boleh garu garu kaki sebab malam tadi kaki kena gigit nyamuk. Sampai ofis pun, aik mana semua orang. Bertenang sungguh semua orang tak ada. Kalau tak dah terjerit sana sini dah. Ni mesti semua orang sibuk kira duit berapa dapat malam tadi.

Damini Corporation memang baik hati. Suka beramal jariah. Sayang sayang sayang. Boleh buat beli topap banyak banyak. Sungguh sakai nak guna duit beli topap.

Mana lah semua orang ni. Kurang asam betul ambik kesempatan datang lambat. Elok elok aku rasa santai tiba tiba meruap ruap aku naik angin. Melampau lampau lah ni. Mana azmi, fendi shahmie bad semua. Kak ikah pun sengaja lah ni masuk lambat. Ini sudah lebih. Nak plan taknak datang kerja pun mestilah kena bagitau aku supaya aku pun boleh lengah lengah.

Oh, rupanya aku sampai awal sangat. Cis, belum pukul 8 pun.






p.s: dah berapa hari aku tak cukup tidur

No comments: