Thursday, September 9, 2010

Selamat Hari Raya 1431H

Hai. Masa nampaknya sangat terhad sebab makcik aku dah gegar suruh mandi, alahhhh kenapa aku rasa baik mandi kat kampung je nanti. Haha.

Sempena hari raya kali ni, aku nak mintak maaf dari hati yang suci sukar dicari eh dari hati yang tulus kepada semua pembaca tak kira lah sama ada baca selalu, kadang kadang atau baca senyap senyap. Segala terkasar bahasa semasa aku menulis harap dimaafkan. Ye lah, mana lah aku sedar masa emo emo aku nak taip jugak maka keluarlah bahasa carut ke sinis ke. Harap dimaafkan. Segala tulisan berunsur ejekan yang terus terusan ada elemen merapu juga harap diampunkan. Aku manusia biasa.

Alamak, kad raya kawan kawan aku belum lagi pos. Malas lah pulak bila dapat tau minimum setem kena letak 60sen. Ini tak boleh jadi. Lepas raya baru aku nak pos secara beransur ansur.

Dosa kau semua dengan aku dah lama aku lupakan. Dah dah jangan nangis. Baik kan aku. Lagipun aku bukan sesiapa nak buat hati kering taknak maafkan orang. Ah sungguh keji konon konon ada perasaan dendam.

Nanti, kat kampung aku update suasana hari raya kitorang ye. Mana tau kau nak tau tips tips kehidupan semasa beraya. Macam mana nak handle adik sedara yang buas nak mampus ke, pukul berapa patut mandi supaya tak berebut dengan pakcik makcik aku ke apa alasan nak bagi kalau malas nak tolong kat dapur ke. Nanti kan ye.

Tips fesyen terkini baju raya pun ada rasanya. Tema warna tahun ni bukan hijau.

Caudemau!

p.s: kenapa tiba tiba sedih bila nak berpisah

No comments: