Sunday, February 28, 2010

pre-bandung 3. episod templer park

Hai. Nak update blog secara ringkas dengan padat memang payah sebab aku kuat mengarut. Haha. Hari ni adalah hari percutian bermain main bersama sama geng bandung lagi. Bukan senang sebenarnya nak kumpul semua orang, Ni pun tak cukup korum. Kesian nani kenteng. Tapi, aku berbangga dengan tekad murni semua orang. Walaupun banyak halangan. Lepas tu, bangun awal bukan main sebab nak bawak makanan pergi Templer Park. Tapi, goreng nugget pun kena harapkan aku. Nasib baik aku senang terjaga. Dah, cekidout.

Pagi pagi sampai semua hyper gila padahal malam tu aku rasa semua pun tidur lambat. Asyik main tak henti henti. Tak sedar umur masing masing dah 24. Perangai dan tenaga sama macam umur main swimming pool kewek masa form 4 dulu.



Mula mula memang lah tenaga semacam. Kau cuba tengok, masa ni gas masing masing dah habis. Pancit weh. Siut. Aku nak mandi kat bawah je. Takde lah ketar ketar kaki aku sekarang ni bahana panjat tangga tinggi tadi.



Ok, bila dah sampai, hilang semua lelah aku. Tak peduli orang lain nak main macam mana. Aku nak jugak terjun dalam air dan buat aksi macam esok atau lusa atau bila bila dah tak ada masa enjoi eh enjoy. Hiper weh hiper.



Sebelum tamat, sila tengok tabiat luar biasa yang extreme active dalam air.




p.s: rindu kat kenteng

No comments: