Saturday, February 13, 2010

Cinta mati

Hujung minggu ni akan jadi antara hari hari bermakna dalam hidup aku. Kejap lagi aku nak keluar. Ambil shuze dan ajie. Dah lama tak lepak dengan dorang. Lepas tu, terus pergi tempat echah. Jumpa echah dan norman. Dah lama tak jumpa dorang. Lepas tu mungkin jumpa nani dan ikhlas. lama jugak tak gurau ganas dengan dorang. Lepas tu, jumpa kawan kawan lain. Lepak lama lama. Cerita balik lawak lawak masa kat sekolah dulu. Masa hidup sama sama. Senang cerita, dorang lah cinta mati aku.

hamster kira boleh jadi budak sekolah aku jugak la.


Esok pulak, jumpa sebahagian lagi kawan kawan lama masa sekolah dulu. Kawan baik sekolah aku kahwin. Nanti, bila rajin, aku nak letak dalam salah satu entri aku. Sekarang tak main lah ambil gambar, cuci dan letak dalam album. haha. Padahal aku tak mampu. Kalau letak kat blog free. Haaa yang tu aku macam dapat agak yang esok mesti lagi penat punya lah. Dengan sekor sekor punya cerita. Lepas tu, gelak tak ingat. Meletihkan rahang mulut.


gambar lama ni nampak seram.


Malam esok, aku ada temujanji dengan kekasih hati. Kali ni bukan Zaid. haha. Bukan bukan. Tapi, aku akan berdating dengan abang macho tapi manja, Faizal Tahir. Weh weh, aku tak tau nak pakai baju apa ni. Plan aku, pakai dress labuh gila, ada crown semua. Bila konsert habis, nak ambil autograph, aku nak rabakkan baju depan dia. Dalam gown aku ada baju Superman. Mesti dia terharu. Nanti, aku akan selit gak gambar gambar aku dengan dia di entri aku. Kalau kau 'kipas susah mati' dia, kau tunggulah tau.

Oklah, eksaited ni. Aku nak packing lari dari rumah. Nak jumpa kawan kawan yang busuk mulut tapi bukan busuk ketiak. Chow da mow.

p.s: aku persetankan apa jadi semua untuk kau berjaya. janji weh.

2 comments:

Anonymous said...

FAIZALLLLLLLLLLLLLLLL OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

Echah Sarudin said...

hahaaaaa.....akhirnya kgembiraan membawa bencana...haahaha...bang bang boooommm


SAYDA....CONNECTING PEOPLE