Wednesday, February 17, 2010

bang bang boom!

Kalau ada orang rajin nak tanya, sebanyak mana aku sayang kereta, jawapannya, adalah sebanyak sayang aku pada orang orang yang aku sayang. Kau campur campur lah sendiri. Banyak.

Jadi, peristiwa aku eksiden buat kali yang ke 2 ni, bukan sebab aku tak sayang kereta, tapi sebab aku tak sengaja. Sumpah.



Tengok kereta aku remuk macam tu, lagi remuk hati aku. Tak terkata. Bukan je kereta aku sakit, aku patah kaki. Aku dah tak ada kawan yang paling setia lah setakat ni nak bawak aku jalan jalan especially bila aku tengah sedih. Tengah susah hati, tak akan ada siapa dah nak sejukkan aku macam kereta aku boleh buat. Dia pasang ekon je, aku dah gembira balik. Tak ada kereta, tak akan ada lagi sesi jalan2 bersama kawan. Tak ada kereta, habis hilang semua almari bergerak aku. Aku terpaksa tumpang barang barang peribadi di stor ofis. Sedih. Macam merempat. Lagi sedih, bila nak selesaikan masalah kereta aku ni ada pulak orang keji yang menipu aku. Weh, tak baik tau, buat celaka lahanat kat aku yang jauh di perantauan ni.

Tapi, tak apa. Selagi ada orang orang yang selalu ada dekat dengan aku bagi sokongan. Dah cukup best. Walaupun cuba menjadi penyelesai. Walaupun cuma teman dan dengar aku menangis. Walaupun cuba tenangkan aku dengan offer bantuan. Walaupun kau dari jauh. Walaupun kau cuma tanya khabar kereta aku je. Dah cukup weh.


p.s: aku tak rasa hari jadi sebab sibuk fikir masalah.

1 comment:

mulut jahat said...

f*c*er. norman nampak bontot kottt. geli sial! hahahahahahahaha