Wednesday, August 1, 2012

dejavu

Seperti 3 tahun lepas, pasti ada majlis berbuka puasa sama sama dengan budak budak ofis aku. Aku dah sah sah lah tak kan duduk setempat lebih 2-3 minit nescaya rugi rasa nya RM58 aku nanti. Maka, aku akan berperangai seperti tidak cukup makan gamak nya. Bangun duduk bangun duduk ambil dari sup, roti, nasi, lauk, bubur, sate, spaghetti, mee, kuih, puding, abc, wowowowow air liur sekarang dah bertakung.

Semoga kejayaan aku meraih segala macam makanan seperti tahun lepas dan 2 tahun lepas dan 3 tahun lepas terulang kembali. Tak kisah gemuk sedikit. Nanti cakap lah sebenarnya berat dengan pahala alhamdulillah syukur.

Tetapi, semoga, aku tak terjelepok kat tangga sebab gelakkan makcik tu punya brooch dah sampai pipi lagi kali ini. Dan itu bukan dejavu. Bukan rasa nya dah lalui. Tapi aku dah alami. Jatuh, dan kaki aku berbekas lebam sampai  sekarang.



p.s: the moment, i miss my ayah so much

No comments: