Wednesday, August 22, 2012

parti, bukan partayyy

Aku tengah berhempas pulas mengguna kan gadget baru oh yang dah sah sah bukan gua punya haha i'd prefer iphone yaww, oh ya dan juga fb yang baru. Siapa punya idea tukar jadi timeline ni woi. Aku tak pernah setuju sebab aku bingung sama ada nak tengok kanan atau kiri dulu. Dengan bendah alah gabak ni semakin buat aku haru. Nampak sangat sayda dan teknologi baru tidak serasi. Aku adalah manusia ortodoks. Haha. Segala typo  ku halal kan sendiri.

Ya bila agak nya aku nak balik ni. Dah berapa kali round aku belek gambar raya. Dua tiga kali pandang pun tetap tahu saya undi dia, saya okay. Haha. Mintak mintak kami tak dipandang serong balik raya pasir gudang nanti.


lorat makcik hujung tu pakai selipar baru dalam rumah
ps: nak mintak maaf kat aku tak perlu via mak aku, sekian

No comments: