Thursday, August 16, 2012

selamat hari raya

Sekarang ternganga depan pc masing masing. Memang seminggu suntuk ni aku pemenang datang lambat. Hehe. Nanti naik cuti, aku berubah. Ceh ceh ceh. Walaupun semua nampak nya tekun menghadap kompiter. Bila aku jeling sebelah, kak ikan tengah buat kad raya sendiri, pakai word. Aik, aku tak tahu pulak job scope dia ada kerja kerja pendidikan seni. Aku tengok belakang, bad pun sama tekun. Oh, rupa nya tengah baca utusan. Seberang sana, gafar hensem pun rancak menulis. Cis, dia ni saja nak bodek bos ke apa buat buat rajin. Okay tak, beliau tengah tulis kad raya. Haha. Eh. Apa kurang nya aku.

Jasad je tinggal. Soul dah tak ada. Dah kat rumah sana agak nya. Itu pun, jasad yang ada, tinggal tak sampai 100% sebab mata aku sumpah mengantuk gila. Jangan lah waktu genting macam ni, bos masuk belakang dan jadi bursa saham kembali.

Tak sabar nak beraya. Hehe. Kali ni beraya maknanya lain sikit. Balik raya dengan hafiez. Err, bukan macam tahun lepas, dengan hafiez juga tapi masa tu bekas ketua kelas aku yang sangat gagah dan aku buat buat tak berminat. Haha. Mintak mintak hafiez bertolak ansur membiarkan aku berdengkur sepanjang masa dia memandu nanti. Mintak mintak mama juga bersimpati dengan aku yang asyik akan bersin bila duduk di kampung lalu membiarkan aku menemani adik saudara aku tonton nada cinta. Mintak mintak nenek aku juga bertoleransi bagi aku bangun lambat sikit masa hari raya pertama nanti. Tak merajuk merajuk suruh aku bangun awal susun kuih sana. Mintak mintak.

Okaylah. Kang aku lupa nak ucap selamat. Nak bagi kad, memang ada banyak. Tapi aku kedekut nak cari setem. Nak whatssapp ke ym ke, aku tengah tak boleh. Nak call, nanti, bagi aku consider dulu. Haha. Nak sms, pun boleh. Nanti aku fikirkan. So, aku ambik kesempatan ni nak mintak maaf banyak banyak. Terkasar bahasa ke apa ke. Tercuri ke. Terngumpat ke. Terhutang ke. Tersepak ke. Terjerit jerit kat telinga kamu orang ke. Haha. Macam dalam video ni. Ma, ampun kan kakak. Kakak dah tak jinak malam itu.



Selamat hari raya aidilfitri !


No comments: