Monday, March 19, 2012

Meatball meeting

Niat aku untuk sambung memborong eh tak tak, macam kemaruk sangat je kan, membeli sedikit lagi tudung aidjuma akhirnya tercapai. Nasib baik, seawal pagi lagi shuze dah roger semua SGF turun padang makan meatball kat ikea. Elok sangat lah tu. Boleh menyinggah.

Oleh sebab dari semalam aku tak makan dan malas nak sedia sarapan pagi untuk perut sendiri, aku buat keputusan aku harus makan banyak nanti. Dengan chicken chop aku, aku juga ada share 10 biji bebola daging dengan hamster. Dia sepuluh, aku sepuluh. Tapi apakan daya, selepas jumpa SGF, kenyang tu cepat je. Bebola daging terpaksa ditelan tanpa ikhlas.

Dah lama gila rasa nya tak melepak dengan SGF lama macam ni. Dari awal tadi berjumpa, sampai lah ke petang, melewe lewe je kerja masing masing. Wanita dah bengang aku dan echah tak reti reti nak keluar dari kedai yang sama. Haha. Tak puas buat onar kat kedai face shop, aku tengok shuze dari tadi menconteng kuku, lap, conteng, lap, conteng, lap, kitorang sambung bersembang macam kat kedai kopi pulak di teh tarik place. Dah lah memang hingar, bertambah hingar bila main denda denda siapa yang mencarut. Nani macam biasa, dapat highest score. Balik balik cerita yang sama aku dengar, aku cerita. Haha. Kesian affa. Siapa suruh kau matriks lain dari kitorang, Kan dah tak kenal aween the legend. Haha.


SGF, cepat plan aktiviti air terjun 'surprise' birthday party tu. Haha.


p.s : tak lama lagi aku nak buat entri pasal obsesi terbaru aku lah :p

No comments: