Thursday, March 29, 2012

Lantai tak rata

Sakit betul buku lali aku entah kenapa kewibawaan kawanitaan aku langsung tak terserlah. Semalam elok je rasa nak melawa ayu raudhah kat klcc, terpelecok pulok depan ramai orang. Nasib baik. Nasib baik aku muka tak macam orang malaysia. Maklumlah, ada kacuk scottish - venezuela.

Berjalan nak kat klcc, makan kat pantai dalam. Ni lah nama nya tips jimat cermat. Dari berpuluh puluh ringgit sekali makan yang menjadi pantang aku lauk tak menggunung lagi banyak sos ke apa keliling bibir pinggan, baik makan kat luar yang cuma kurang 7 ringgit. Ha lorat nak baca satu nafas je please. Haha. Dasar kak nam. Lagi jimat, makan tengah hari yang aku makan bajet bajet je tu orang payung lagi. Ah demyu kalau aku tahu aku tambah sup tulang gearbox.

Aku : shahmie, sempat ke nak sampai office sebelum battery aku habis ? *tergolek*

shahmie : sempaaat eh kau kenapa sayda.

Aku : biasalah lantai tak rata.



Tak pandai menari jangan dituduh papan lantai tak rata.

No comments: