Tuesday, May 31, 2011

roda roda kotaraya


Hai sayang. Ceh ceh ceh. Semua kak nithaa sayang. Sejak sabtu lepas, kredibiliti aku sebagai orang kl betul betul mencabar. Seluruh kl aku redah semata mata nak bawak mama dan fikah jenjalan. He, cuma kau kau je yang tau aku tak tau jalan pun. Mereka tak tahu.

Macam biasa, tujuan mak aku datang kl selain siasat apa kegiatan harom aku kat sini, dah menjadi tabiat ulang tahun mak aku shopping baju raya. Ma, kakak ada 8 hari lagi nak ganti puasa. Baju raya dah nak masuk separuh. Makruh kan tu. Oh, ni pun dia tak tahu. Haha.

Pejam celik dah 4 hari mama kat sini. Esok dia balik. Ha sesiapa yang masih ada hutang kasih sayang janji punama setia dengan dia, jumpa lah. Mak aku penyayang dan pemaaf. Naif lagi. Hehe. Ma, kejap lagi kita pergi barkah lah pulak. Murah sikit. Duit kakak dah tipis selayaknya kita lepak mamak lah yuk. Kau kalau dah kaki mamak dengan mak kau sekali nak diangkutnya ke mamak.

Oh ya, bila mama tanya tak jumpa sgf ke bergenang genang mata aku memikirkan dah sepurnama aku tak jumpa diorang. Serius rindu. Sabtu ni kita jumpa ok. Pakai warna pink tanda sayangkan kawan kau ecah.

Nah gambar mak aku galak mengirai kasut dan kain.

dik, kat johor tak ada jual kasut ini macam, kata mama.


mak mengirai, adik saudara mengilai. amacam ?


kan kan. mama asyik menilik kain.
walhal, aku fikah dan teha tersadai bergambar macam si sakai.


Ok, cun sangat. Sekian.

p.s: haha, sugar candy. tak tahan tersengih

No comments: