Monday, May 2, 2011

One Lovely Blog Award (Edisi Gadis Cantik)



Masuk ni dah berapa kali entah aku tak pasti. Kalau sebelum ni aku acuh tak acuh je baca, apa lagi membuatnya, tapi oleh sebab sani si gadis cantik paksa, aku turutkan. Kau tau tak sani, aku mengejar masa nak tengok juvana ni. Lebih lebih lagi dia baru je bertunang, aku nak tengok kenapa dia tak pilih aku. Dan kenapa ustadz amirul jua memilih gadis dokter.


Here are rules to abide accepting this award

1. Post linking back to the person that gave you the award
2. Share 7 random things about yourself
3. Award 15 recently discovered blogs
4. Drop them a note and tell them about it

1.Post linking back to the person that gave you the award.
Hah hambek kau sani. Blog kau pun manis.

2. Share 7 random things about yourself (ni sumpah aku malas nak taip, sebab selalu terngarut)
Baru baru ni aku balik johor. Rindu pulok. Hei hei. Aku drive sendiri tau tanpa pemandu kedua ketiga dan tiada fog lamp. Haha. Siye. Bosan cerita fog lamp kau.

Kat rumah kerja aku asyik bawak mama dan fikah jalan jalan, kaki letih jalan. Dan duit pun jalan. Selamat tinggal duit kutu.

Kalau dah berjumpa orang tersayang, sama ada keluarga, kucing, supergirlfriends, hem hem boifren, errr skandal, aku memang tak peka. Semua call, mesej, notifications, alarm mahupun tanda tanda handphone aku minta di caj, memamg harem aku nak layan. Lagi lagi mata aku asyik terbayang bayang handphone baru. Haha. Bongkak kau sayda. Padahal tinggal duit syiling.

(bila nak ke-7 weh) Sekarang aku dah start bingung. Macam mana nak susun plan cuti cuti oh unik nya unik nya singapura ni. Pukul berapa nak gerak dari kl. Sampai sana nak mandi kat mana. Cukup ke tidur dalam bas sahaja. Nak bawak baju apa. Takkan nak bawak ipad2 eh tersasul pulak, haha ke mana mana. Kang kena curi. Haha.

Ok esok lepas balik kerja aku nak pergi ou. Tak pun midval. Nak cari seluar kerja hitam yang baru. Poket dah rabak. Tanda aku banyak sangat duit syiling sampai koyak dua belah poket. Sumpah kali ni aku tak tipu. Mak aku ugut nak rendam dengan sayur kalau aku tak beli baru.

Ya tak ya kan, kalau sempat esok masa kerja aku nak mengular sekejap tengok akaun tabung haji aku. Sebab dah dua bulan duit aku tak masuk. Risau lah pulok.

Ish banyak nya baju kenduri aku kena beli. Kena standby baju pink. Aku yang alang alang jurutera terlampau kedekut ni malas nak beli baju pink. Malas nak pergi cari dan sayang nya duit aku. Sob sob. Tengok lah, kalau tak rembat baju nikah mak aku, mungkin aku pakai je maxi dress shocking pink yang aku pakai masa dinner damini dulu. Haha.

3. Award 15 recently discovered blogs

ok aku malas nak tag dah.

4. Drop them a note and tell them about it
Dah sudah dah, aku miskol sorang sorang tadi.

Tengok, aku dah terlambat tengok juvana.

p.s: sekarang aku dah rasa aura demam. real punya demam. bukan gold fever atau floor fever.


2 comments:

MomoN said...

caet salah timing plak aku merayap kat blog ko.. nnt lah aku buat...

sheilazrien said...

macam namPak namE sEndrik kat situ ~!! HAHAHA :P