Thursday, May 26, 2011

bila lama tak jumpa, aku tetap tak lupa nama


Jangan tanya aku dah berapa lama aku tak jumpa supergirlfriends secara pukal. Sebab memang sangat lama. Dah lama tak nampak mereka serentak. Dan aku dah lama menanggung perasaan rindu menggunung. Terpaksa jumpa sedikit demi sedikit.

Minggu ni tak dapat jumpa lagi rerakan. Mak aku datang. Bukan sahaja pakaian kena sopan. Perangai juga harus terjaga. Kang mak aku lagi kerap telefon buat spotcheck. Tapi jangan risau, tak sesaat pun aku lupa korang seperti mana aku tak terlupa menghirup oksigen dan seperti mana burung yang sentiasa memenuhi awan. Macam tu lah sayangku terhadap korang. Dah, jangan touching sangat. Duit singapore tu bayar.

Cakap banyak tak guna. Tengok gambar lah.



lepak dengan wanita tak kisah pun dia mandi ke tak.


tokeh kek mengajar wanita buat kek


Haah kan hari tu ikut ecah cari kain. Sekalian cari baju raya aku. Menyampah tak puasa belum habis ganti baju raya dah start cari. Haha.

kain katen

SGF. Rindunya anda semua..

p.s: esok karoke sampai keluar isi tekak. tanda aku kuat sosial.


No comments: